Szerviz és jótállási feltételek
Szerviz és jótállási feltételek
Számíthat szakembereink segítségére
Forgalmazott termékeinkre 2 év garanciát vállalunk.
Az általunk értékesített termékek felszerelését illetve javítását tapasztalt szakembereink végzik!
A törvény által előírt jótállási feltételek, a fogyasztó, és a vásárlás alkalmával vele szerződésbe kerülő forgalmazó (viszonteladó) esetében kötelező érvényűek. A vonatkozó törvények alapján nem tartozik gyártói jótállás hatálya alá a szándékos rongálás, nem rendeltetésszerű használat, vagy gondatlanságból, illetve figyelmetlenségből bekövetkező meghibásodás. Nem érvényesíthető a jótállás, amennyiben, a hiba a termék átvételét követően keletkezett, nem a termékben rejlő okból, továbbá a terméket a vevő a hiba ismeretében vette át, azt kifejezetten elfogadta, vagy a hibát a vevőnek ismernie kellett, illetve, ha a terméken a vevő vagy harmadik személy átalakítást, javítást végzett.
Mi a teendő, ha Ön – a törvénynek megfelelően – helyszíni garanciával értékesítette valamelyik termékünket, és az később meghibásodik? A szabályok értelmében Önnek kell biztosítania a helyszíni garanciát, ezért kérjük, hozza be telephelyünkre a meghibásodott terméket, hogy megjavíthassuk.
Vannak olyan esetek ahol helyszíni javítást vállalunk, melynek költsége előzetes egyeztetés alapját képezi, ez a munka elvégzése után módosulhat is. Cégünk a helyszíni javításra nem kötelezhető, kizárólag akkor ha erről külön szerződés köttetett a cégek között.
További információkat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság weboldalán olvashat, a ‘szavatosság, jótállás’ menüpontban.
Ha kérdései lennének, akkor az Elérhetőségeink menüpontot keresztül küldhet Nekünk üzenetet.
Elérhetőség
1183 Budapest, Vág utca 3.
Tel: +36 20 2 668 667
Tel: +36 30 2 415 415
E-mail cím: info@bendearnyekolas.hu
Ablaknapellenzők
Állványos napellenzők
Belső árnyékolók
Könyökkaros napellenzők
Egyéb napellenzők
Napellenző ponyvák
Rácsok